HW pro vmware ESX

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červenec 19 08:56:54 CEST 2005

Dne úterý, 19. července 2005 8:35 "Zdenek Mazanec"
<zdenek.mazanec na contactel.cz> napsal(a):
> Ajaj, tak ono je to jinak, zmotal jsem to :o( Bude se nasazovat GSX a
> už to máme vyřešené, ale díky všem ..
>
> GSX do provozniho prostredi???? No ja nevim, do toho bych asi nesel.

lidi jsou zblbli, rikaji si nac si priplacet takove silene haky za operacni
system, ktery maji stejne zadarmo. Holt kratkozrake manazerske rozhodnuti,
nic vic. Sef na firmu sam o sobe poridil ESX (a nejsme zadny mamut, ktery to
nepozna), jenom aby nebyly problemy.

--

                        Jaroslav Lukesh