OT: Clanek Liberalniho institutu

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Červenec 19 09:33:44 CEST 2005

> Tak znepříjemníte život úředníkovi,
> který to po Vás bude muset přepisovat
> a který v žádném případě není autorem nesmyslného
> nápadu požadovat ta data v excelovském formátu.
> Rozhodně tím nepotrestáte autora téhle blbosti.

Takze je pro (komercni) formu lepsi koupit/ukrast windoze+excel? Nebo snad
namalovat transparent a poslat zamestnance demonstrovat pred sidlo autora
onoho nesmyslneho napadu (pokud je vubec znam)?
Mozna to je nespravedlive vuci ubohemu urednikovi, ale pokud tento zajde za
sefem s tim, ze se mu vraci papiry, ktere musi prepisovat a ze je tedy nasi
neco spatne, tak je jista nadeje, ze se neco skutecne zmeni.

--
Zdeněk Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandriva.contactel.cz