Nepřekonatelné množství chyb v Gentoo

Oak oak.brno na seznam.cz
Úterý Červenec 19 14:37:09 CEST 2005

Ctirad Fertr wrote:

>Nemlžte. Jednak restart je při instalaci Gentoo potřeba jeden jediný a k tomu
>dojde až po instalaci, když bootujete nové jádro. A druhak, když se
>"překlepnete" třeba ve fstab, tak to je těžko problém distribuce. A navíc
>nikde nevidím ty Vaše "dvě hodiny".

Těch hodin bylo daleko daleko víc, započítám-li čtení recenzí (než jsem
se k testu odhodlal), studium dokumentace, diskuzí kde jsem hledal jak
kde byla chyba (u prvního pokusu se špatným releasem), atd., to je
život. I těch hodin strávených přímo u instalace... Netvrdil jsem že to
je chyba Gentoo, přečtěte si pozorně můj příspěvek.

Dále už nebudu na tento thread reagovat, to už není o linuxu ale o
toleranci názorů a to je tak maximálně na osobní mailování... Mimochodem
můj názor asi není osamocený:

Linux.org: Gentoo Linux is designed for the developer, power user and
enthusiast.

S pozdravem,

Oak