Tvarovani provozu :-)

Petr Vojnar vojnarp na phoenix.inf.upol.cz
Úterý Červenec 19 14:46:45 CEST 2005

DD,

mam 2 pc, z toho jeden slouzi jako desktop a router zaroven (pro ten
druhy). Prirozene jsem narazil na potrebu $subj, takze jsem zagugloval,
neco jsem si precetl o HTB a krome toho, ze mi z toho jde hlava kolem,
narazil jsem na problem.

Pokud budu chtit pro obe pc polovinu linky, tak na tom desktop-routeru to
bude asi problem, resp. nemozne... Pokud kecam nesmysly, tak me opravte,
teprv s tim zacinam, ale pokud by me to melo stat vic nez den trapeni, tak
na to asi kaslu a radsi se tu nak domluvime. :-)

hezky den,
PV