mc: jak nastavit spouštění mp3 např. programem xmms

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Úterý Červenec 19 15:04:55 CEST 2005

> Prosím o info, jak bych v úpravě akcí k příponám nastvil, aby mi
> přehrávaly mp3 a wav např. programem xmms. Mám Debian testing.

U mě (FC4) je nastavení v /usr/share/mc/mc.ext

Buď takhle (pokud chceš nastavit pro více typů stejné akce):

regex/\.([mM][pP]3)$
         Include=audio

regex/\.([wW][aA][vV])$
         Include=audio

include/audio
         Open=mplayer %f
         View=%view{ascii} mplayer -identify -vo null -ao null -frames 0
%f 2>&1 | sed -n '/^ID_/p'

Nebo takhle (pokud chceš nastavit pro každý typ jiné akce):

regex/\.([mM][pP]3)$
         Open=mplayer %f
         View=%view{ascii} mplayer -identify -vo null -ao null -frames 0
%f 2>&1 | sed -n '/^ID_/p'

regex/\.([wW][aA][vV])$
         Open=mplayer %f

(Pochopitelně místo mplayeru může být třeba xmms.)

Zdeněk Zikán