Fwd: Fedora Core 4 a cestina

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Červenec 19 15:37:58 CEST 2005

Ondrej Svejda napsal(a):

> Tak to je vylepšení! Moje FC3 je jen v hebrejštině. :(
>
> תוניינעתהל םלוה הנעמ קפסל תוביוחמו יתימא ןוצר ךותמ
> ותועצמאב איבהלו הז םוידמ םותרל ונרחב ,תרבוגו תכלוהה
> .םכתורישל יללכ עדימו תיביטרפוא היצמרופניא לש בוליש

Doufám že to bylo pochopeno jako vtip :-)

Jinak OS umí komunikovat ve všech jazycích (pokud to není klínové písmo
a pod)

Jiná věc je kolik programů je přeložené do jakých jazyků například OO mě
nějak blbne část je česky a část EN :-(

Jinak psát česky jde bez problémů.

|    ICQ    179223500                    |

Bude-li každý z nás z křemene, je celý národ z kvádrů.
		-- Jan Neruda