Exchange server 2003 a Linux

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Červenec 19 16:52:39 CEST 2005

Miroslav Pragl <mailto:lists.subscriber na pragl.cz> wrote:
> Evolution jede celkem pekne pres webove rozhrani (!) AKA OWA
> k exch. Jinak
> mSEXCHANGE podporuje samozrejme IMAP o POP nemluve

	Taxem to chtěl z hecu vyzkoušet - distribuce WB 3.0 + updates,
Evolution 1.4.X (z updates), MS Exchange je 2003 v doméně fonet.cz, bohužel
na jakékoli nastavení mi to řve, že Exchange nevede pro dotyčného uživatele
box... do exchange se hlásím via OWA jako "fonet\janousek", Uživatelské
jméno je "Pavel Janoušek", do Windows se hlásím jako janousek... co dělám za
chybu, resp. jaké mám do Evolution nacpat údaje aby byl schopen pracovat?