Exchange server 2003 a Linux

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Červenec 19 17:19:25 CEST 2005

Horák Daniel <mailto:horak na sitmp.cz> wrote:

> a mělo by jít i jen "janousek"

	Upgradem Windows serveru na 2003 a Exchange taktéž na 2003 tato
varianta již není dostpná... (možná důsledek nastavené systémové policy,
těžko říci, každopádně do tohoto nastavení na straně MS Exchange nehodláme
zasahovat - nejsem správce Exchange, který jinak funguje dle představ).