PHP 4.0.x vs 4.3.x problem v http?

Jaromir Nemecek jaromir.nemecek na dacs.cz
Úterý Červenec 19 20:57:00 CEST 2005

Po ugrade z PHP4 na PHP4.3 me prestala fungovat cast aplikace. Prolezl jsem
FAQ na PHP www ale nenasel jsem zadnou issue.
Koukal jsem se na hlavicky Http a chodej od verze 4.3 jiny nez  4.0 a to
navic nechapu proc. Samozrejme jsem povolil session v php.ini.
Nova verze mi  nenastavuje cookies. Nenasel jsem v tom zadnou pravidelnost.
Ale ta aplikace proste jede na 4.0 bez problemu a po prechodu na 4.3 se
neprenesou data pres session. (tj. napr. Fedora 3 nefunguje, ale RedHat 9
tusim? ano.).

Dovedete me nekdo navest smyslplne na reseni, setkal se s tim nekdo?

Jaromir