PHP 4.0.x vs 4.3.x problem v http?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červenec 20 10:32:59 CEST 2005

Dne středa, 20. července 2005 8:13 "Zdenek Mazanec"
<zdenek.mazanec na contactel.cz> napsal(a):

> Protoze zminene php obsahuje chyb jak maku?

a proč používat něco, co notoricky trpí bezpečnostními chybami, stresovaně
pročítat kdejaké bugtraq jestli se náhodou neobjevilo něco co by zlobivý
h4ckзr zneužil. To raději rovnou sáhnu po něčem, co tímto netrpí a není
ovládáno kdejakým nedomrlým studentíkem co si zvětšuje svoje ego. Pak je
velmi úsměvné sledovat, jak se vám na zopovi snaží prolomit apache s php,
který tam není ani jako reverzní proxy. Kdysi jsem ty útoky i sbíral (udělal
jsem si na ně i lapač).

> Hmmm. To je tedy rada :(

možná se budete divit, ale nad zlato :-) Sáhne-li po zope3 a naučí se ho, tak
pro něj nebude žádný projekt velký.

--

                        Jaroslav Lukesh