PHP 4.0.x vs 4.3.x problem v http?

Peter Gaal gaal na ynet.sk
Středa Červenec 20 12:26:22 CEST 2005

asi to nebude prave vas pripad, ale ja som pri takomto prechode mal problem,
ze vyssia verzia mala default nastavene register_globals=off a stara
aplikacia samozrejme pocitala s tym, ze ked dam skript?name=test, tak v
premennej name budem mat hodnotu test a nie ze tu hodnotu budem musiet
ziskat cez $_GET['name'], pri novsich aplikaciach to uz samozrejme
zohladnujem.

; You should do your best to write your scripts so that they do not require
; register_globals to be on;  Using form variables as globals can easily
lead
; to possible security problems, if the code is not very well thought of.
register_globals = Off