insserv a dual service

TomAs tom.discuss na seznam.cz
Středa Červenec 20 13:22:14 CEST 2005

Zdravim,

mam takovy dotaz, jak donutit insserv aby zavedl dve nebo vice stejnych sluzeb do
bootovaciho procesu?

Napr: mam v /etc/rc.d/httpd_php4 pak  /etc/rc.d/httpd_php5
a kdyz chci aby jim vyvoril insserv linky do patricnych runlevelovych
adresaru s patricnym start a stop poradovym cislem podle zavislosti na
ostatnich sluzbach.

Setkal jsem se s tim u SuSE 9.3, ktere ma upraveny boot koncept - LSB
compliant. Drive jsem si delal linky rucne, ted to dela insserv, ktery mi pri
pokusu pri bootovani spustit treba dva apache zarve:

insserv: script httpd_php5: service Apache already provided!

a i kdyz mu dam -f force prepinac tak na me kasle.
Nesetkali jste se s tim nekdo?

Dik
Tom