PHP 4.0.x vs 4.3.x problem v http?

Jaromir Nemecek jaromir.nemecek na dacs.cz
Středa Červenec 20 14:10:37 CEST 2005

Bohuzel odpovidajici konference je mrtva a je v ni celkem asi tolik
prispevku jako jen zde odpovedi :) A nemam rad kdyz me nekdo peskuje.

Zmineny dokument jsem cetl stejne jako jine... To neni ten problem,
registraci globalu mam povolenou. Promene se sice prenasi ale jen nekdy,
nevim proc. Je zde potencionalni souvislost s Http1.0 na ktere jedu nyni a
http 1.1 pod fedorou. Http 1.1 likviduje vsechny headery za prazdnym
radkem.. a ten je zjevne prenasen pred nastavenim cookies v http1.0. Jen
nemuzu najit misto, kde to v sessionech vznika.. (ten prazdny radek..?).
Toto je jedina FAQ kterou jsem nasel a detekoval i u sebe.

J.

"Pavel Švarc" <stefan.samecek na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dbki7q$ihk$1 na mrazik2.dkm.cz...