Re[2]: Opět zlobí Gentoo - tentokrát neaktivuje RAID1

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Středa Červenec 20 22:28:22 CEST 2005

CF> Proč myslíte ? Tohle je přece naprosto evidentně něco mezi
CF> kernelem a konfigurací disků/partition a tudíž naprosto
CF> nesouvisející s distribucí.

Protoze jste na zacatku psal (pokud si dobre vzpominam) neco o tom ze
se po startu nevytvori raid. Me osobne to prijde evidentne jako otazka
konfigurace, tj. je potreba neco nekam napsat, a vzhledem k tomu jak
je konfigurace udelana v gentoo se to asi bude lisit od konfigurace v
jinych distribuci.

Jen tak z legrace jsem zkusil zadat "mknod /dev/md0 b 9 0" a naslo mi
to tohle (jenom namatkovy vyber - zkuste to taky):

http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-358713-highlight-mknod+dev+md0+b+9+0.html

http://forums.gentoo.org/viewtopic-p-2587699.html

http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Gentoo_Install_on_Software_RAID

t.v.