MRTG a pouzivani zapornych hodnot

Damir ©poljarič admin na pcsvet.net
Středa Červenec 20 23:00:02 CEST 2005

Zdravim.
Mam takovy problem. Chtel bych udelat graf, ktery bude vyobrazovat pomer
signal / noise na jednom wifi spoji.. Udelal sem si skript, ze ktereho
vlastne vylezou dve hodnoty ale se zapornym znamenekem (ma to tak byt),
jenze mrtg tyhle hodnoty nejak neakceptuje. Chybu sice zadnou nepise,
ale do grafu nic nezanasi. skript je dobre urcite. podobny skript mam
napriklad na mereni teploty (tam se ale pracuje s celymi kladnymi cisly).

Nevite jestli je v mrtg nejaky parametr, ktery by dovoloval zaporne
hodnoty? nejak sem se toho nedohledal :( .
Diky,
Damir Spoljaric

Damir  ©poljarič
ąéfredaktor PC Svět.net