analyza maillog
Milos Prudek
prudek na bvx.cz
Čtvrtek Červenec 21 10:42:56 CEST 2005
> Případně jak řešíte problém, když uživatel zavolá a zeptá se : "Odesílal
> jsem materiály našemu obchodnímu partnerovi na adresu pepa.novak na xxx.cz,
> ale on tvrdí, že mu nic nedošlo. Můžete to zkontrolovat prosím ?"
To řeším tak, že příjemce je povinen odeslat potvrzení, že poštu v
pořádku přijal. Tím se skutečně potvrdí,
- že email vyzvedl a otevřel,
- že si ho omylem nesmazal,
- že mu nespadl do složky Junk email,
- že mohl otevřít přílohu, protože byla kompatibilní s jeho softwarem,
- že emailu věnoval nějakou pozornost.
To že email dorazil na mailserver příjemce je sice užitečné vědět, ale
potvrzení stručným emailem se v praxi osvědčilo nejvíc.
--
Milos Prudek
http://www.spoxdesign.com - your web usability testing
Další informace o konferenci Linux