analyza maillog

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Čtvrtek Červenec 21 10:42:56 CEST 2005


> Případně jak řešíte problém, když uživatel zavolá a zeptá se : "Odesílal 
> jsem materiály našemu obchodnímu partnerovi na adresu pepa.novak na xxx.cz, 
> ale on tvrdí, že mu nic nedošlo. Můžete to zkontrolovat prosím ?"

To řeším tak, že příjemce je povinen odeslat potvrzení, že poštu v 
pořádku přijal. Tím se skutečně potvrdí,

- že email vyzvedl a otevřel,
- že si ho omylem nesmazal,
- že mu nespadl do složky Junk email,
- že mohl otevřít přílohu, protože byla kompatibilní s jeho softwarem,
- že emailu věnoval nějakou pozornost.

To že email dorazil na mailserver příjemce je sice užitečné vědět, ale 
potvrzení stručným emailem se v praxi osvědčilo nejvíc.



-- 
Milos Prudek
http://www.spoxdesign.com - your web usability testing



Další informace o konferenci Linux