analyza maillog

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Čtvrtek Červenec 21 10:46:30 CEST 2005

> Můžete mi prosím poradit, co se dá použít na analýzu logu sendmail-u ?
> To co jsem zatím našel se buď zabývá jen "top 20" odesilatelů / příjemců
> a objemů, resp. se udělá analýza kompletní, ale výsledkem je 16 MB html
> soubor (projekt mailmgr), který se načítá dlouho a stejně je nepřehledný.
>
> Ideální vlastnosti :
>
> - statistiky počtu / objemů pro jednotlivé uživatele
> - podrobné přehledy pro jednotlivé uživatele (kdy, od koho/komu, jak
> velké)  + seznam všech e-mailů, na které byl mail doručen (při hromadném
> doručování)
> [...]

no nevim jak ostatni, ale grep je muj jediny pritel:) nevim jestli je na to nejaky
special program, ja na neco podobneho udelal skript pro jednoho klienta, ktery
to pozadoval. to je asi nejlepsi cesta.
ja zacal psat v pythonu nejaky vice genericky parsovac maillogu, ale nejak
jsem na to ted nemel par mesicu cas a zatim to tak funguje akorat pro postfix.
mk