Exchange server 2003 a Linux

BOBO bobo na brandysnet.cz
Čtvrtek Červenec 21 11:27:56 CEST 2005

> tipnem si:
> v skutocnosti pouzivaju len postu, ale management ma predstavu ze raz bude
> aj ten zvysok. niekde to videli a velmi sa im to pacilo tak kupili exchange

Upresneni - Exchange tu uz je dlouho, Mandrake je jenom na jedne masine
na zkousku, bohuzel nemam moc casu na zkouseni a doma exchange nemam.

Je fakt, ze hlavni naplni je mail. Nicmene potrebne verejne slozky vidim
i data v nich a planovat schuzku jde. Dokonce se mi podarilo
nainstalovat novsi OpenOffice a muzu otvirat zaheslovane XLS. Vyzkouseno
z kolegou (mou oblibenou obeti pokusu). Nicmene pridelovani ukolu mi moc
nezafungovalo, i kdyz jakasi zprava k nemu dorazila. Sdilene kontakty
prectu taky a jdou pouzivat. Snad jedine co mne znervoznovalo je, ze
Globalni seznam adres se nezobrazuje automaticky. Musim napsat aspon
cast jmena a dat vyhledat. Snad zase bude chvilka casu na zkoumani jak
to donutit zobrazit vsechny kontakty.

BOBO