analyza maillog

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Čtvrtek Červenec 21 13:14:42 CEST 2005

>	No já jsem sice na polovině řádků (cca 150.000 týdně), ale nemám v
>tom problém, na 1.1GHz PIII najdu potřebné údaje v případě potřeby během 5
>minut a podotýkám, že ty LOGy ještě pakuji Gzipem...
>
>	Naopak, u jednoho zákazníka jsem na shodných velikostech s Vámi,
>aspoň jednou týdně jsem nucen v nich něco hledat a či ověřovat a zvládáme do
>spolu do 10-ti minut po telefonu...
>
>	V čem je tedy problém?

No problém je v tom, že :
 * uživatelé obvykle nejsou ochotni čekat víc než minutu (v ideálním
případě vychrlí údaje o spojení a očekávají odpověď hned)
 * nemáme tu jeden mailserver, ale víc (zapojené do kaskády), takže se
hledání malinko komplikuje.
 * pokud by existoval nástroj, který bi mi mohl zjednodušit život, pak
by byl hřích ho nepoužít