amd64 a 32 bit linux

Ladislav Vaiz spam na new.nagano.cz
Čtvrtek Červenec 21 14:59:59 CEST 2005

> Uvazuju o upgrade pocitadla na nejaky amd64 (venice). Potrebuju ale mit nainstalovanou
> i 32bit verzi linuxu jako dalsi instalaci. Je toto vubec mozne ?
> Na googlu jsem nasel, ze je amd64 kompatibilni s 32bit, ale pujde na to vubec
> nainstalovat 32bit linux?
> Nebude problem s jadrem (je mi jedno jestli 2.4.X nebo 2.6.X)? Ma s tim nekdo
> zkusenosti?

Dve instalace, jedna 32 a druha 64botova jsou bezproblemove.
Dokonce lze na 64bitovem systemu pouzivat i 32bitove aplikace. U pure
64bitovych distribuci je treba udelat 32bitovy chroot kvuli knihovnam.
U jinych (rozlisuji /lib64 a 32bitovy /lib) to mozna funguje primo, ale s
tim nemam zkusenosti.
La'd"a