Xlib: conection to ....

Sobota Červenec 23 18:55:57 CEST 2005

TTom <tompelka na atlas.cz> wrote:
>  Při pokusu spustit např. Firefox v X (mám Xfree84, Fluxbox,
                       ... azda radsej upgradnite ^^ ;-)
> Debain-Etch, kernel:2.6) dostanu hlášku:
>
> Xlib:conection to ":0.0" refused by server
> (firefox-bin:2916):Gtk - Warning **:canot open display
>
> Jine aplikace v X běží, např.: sinaptic nebo OpenOffice.org. xhost
> +localhost sem již zkousel,
>
> xhost:unable to open display

xhost sa tusim tiez len pripoji na X server aby mu povedal ze ten ma povolit
klientov odinadial...

co vam hlasi "echo $DISPLAY" v terminali?

> Už sem bezradný, prosím nemáte nějaký nápad nebo zkušenost?? Předem
> děkuji. TTOM

nie je to nejaka docasna chyba v etch? kedy sa to objavilo?
Nemaze alebo neprepisuje vam niekto ~/.Xauthority za behu?
M$ Win's are shit, do not use it !