vektorová grafika pod linuxem (zkušenost se Sodipodi)

Ing. Karel Babka dekls na volny.cz
Sobota Červenec 23 23:33:34 CEST 2005

Tomáš Krbec napsal(a):

>Myslím si, že tohle by se dalo pohodlně vyrobit v kreslícím nástroji v
>openoffice

Vyrobit určitě. Ale vytisknout? Tedy vytisknou na něčem lepším, než je
má Epson Photo Stylus. To znamená uložit to na CD a zajít někam, kde
mají laserovku (pro pár desítek pozvánek či novoročenek nenechám dělat
film a neponesu ho na ofset...). No a tam se borec zvedne vod meka a
když mu řeknu, že to mám v .svg, tak na mně jen vypoulí oči.

--
Ing. Karel Babka                +420 377 430 586
fa Dekl&syn                     +420 606 268 746