�Office.org

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Červenec 24 22:20:32 CEST 2005

Dne neděle, 24. července 2005 10:58 ondrakr <ondrakr na volny.cz> napsal(a):

> Naopak, png je bez-ztrátová komprese .

Zcela naopak. Jsou různé druhy png komprese (filtrů) a některé jsou ztrátové.
Jen mám takový pocit, že convert umí jen ty bezztrátové, nedovedl jsem ho
přinutit k výsledkům, jako kdysi v nějakém softu na woknech. Definici png
jsem ovšem nezkoumal, mohla to být nějaká fligna toho softu...

--

                        Jaroslav Lukesh