Zamerne zpozdeni e-mailu

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Červenec 25 09:32:29 CEST 2005

Martin Pokorny <konf na cronax.com> wrote:
> Zdravim,
> potreboval bych zpozdit dorucovani e-mailu, ktere obsahuji prilohy s
> hudbou a videem. Mezi pobockama jedeme v terminalovem rezimu, tisky
> chodi pres ftp,atd., takze kdyz nekdo v prac.dobe posle mail treba s mp3
> na 20 adres, je to docela blbe. Chtel bych takove maily dorucovat az v
> noci. Pouzivam postfix a idealni by bylo, kdyby mail normalne prevzal,
> ale odeslal az v noci. Nechci rovnou vsechny takove maily zakazat...
> Resil jste to nekdy nekdo? Mate nekdo nejaky tip? Diky,

ja by som to riesil traffic shapperom portu 25 na najnizsiu prioritu
(pripadne iba dlhsie beziacich spojeni, napr. kazde 2 minuty prejst
spojenia a tie beziace oshapovat, aby kratke legitimne maily mali
normalnu prioritu)

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |