Bind v chrootu nenabiha (SuSE 9.3)- vyreseno

Katarina Machalkova kmachalkova na suse.cz
Pondělí Červenec 25 14:20:42 CEST 2005

> Takova blba pripominka...Nema byt nahodou to /var/lib/named (ci jina cesta
> uvedena v konfiguraku) v tom chrootu, cili relativne vuci jeho koreni?

Nene, nakonec byl problem uplne nekde jinde. bind po nabehnuti musi vytvorit
soubor named.pid (kde je zapsan PID prislusneho procesu) v adresari
$CHROOT_PREFIX/var/run/named. Z nejakych pricin tento adresar nemel
nastavena prava na zapis (tj. i na vytvoreni souboru) pro uzivatele named.
Uz to facha, ale ze mi trvalo, nez jsem na to prisla :-)

B.
--
"The one and only Sweet Bubble"

Katarina 'Bubli' Machalkova