Bind v chrootu nenabiha (SuSE 9.3)- vyreseno

Katarina Machalkova kmachalkova na suse.cz
Pondělí Červenec 25 17:21:15 CEST 2005

> A kvuli tomu nenabehne? Ja bych to oznacil za krap. Cekal bych, ze si
> postezuje do logu pripadne na konzoli, ale to bude tak vsechno a
> normalne nabehne.

No yo, v SuSE 9.3 se v startovacim skriptu bind spousti prikazem 'startproc
-p $CHROOT_PREFIX/var/run/named/named.pid /usr/sbin/named ${NAMED_ARGS} -u
named' (ten startproc je nejaka SuSE-specificka vychytavka).
A jelikoz soubor specifikovany prepinacem -p nelze vytvorit, startproc vrati
1, do konzole to vypise jenom tohle:
'startproc:  exit status of parent of /usr/sbin/named: 1'
a proste pres to nejede vlak.

Uz bych o tom nepsala, ale treba nekdy bude nekdo resit podobny problem, tak
at k tomu v archivu lze dohledat nejake info.

B.
--
"The one and only Sweet Bubble"

Katarina 'Bubli' Machalkova