linuxové browsery a nepísmenná písma (barcode)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červenec 26 17:30:16 CEST 2005

Dobrý den,

snažím se zprovoznit TTF čárové kódy v konqueroru a mozille, zatímco všude
jinde je vidím (ano, mám je úspěšně nainstalované), tak v oněch browserech
při změně na libovolné písmo se mi změní žádaným způsobem typeface, ale
tenhle čárkový kód do něj ne a ne dostat.

color:#000000">*id12345*</font>

Nezabere ani

color:#000000;">*id12345*</font>

MSIE to ukazuje samozřejmě bez problémů...

Setkali jste se s něčím podobným někdo, nebo znáte code39 font se kterým to
nedělá?

Děkuji,

--

                        Jaroslav Lukesh