Webkamerka pro linuxovy stroj

Jan Krnavek hanz na studentagency.cz
Úterý Červenec 26 17:30:51 CEST 2005

> Co se podivat do archivu? Za posledni pulrok se to diskutovalo nekolikrat.
>
> Vaclav Stepan

ahoj,
k dotazu bych se rad pripojil (v konferenci jsem toho moc nenasel.)
Uvazujeme  o hlidani klienskych prostoru pomoci ip kamer a pozadavek
vedeni je  i archivace videa za poslednich 5 dni.
Zatim jsem nenasel ip kameru ,ze ktere bych pomoci linuxovych nastroju
mohl primo vytahovat a ukladat video (nejlepe mpeg4). Vetsinou umi
kamery prehravat video pomoci aktiv-x nebo ukladat obraz ve forme jpeg
na ftp (coz mi moc nevyhovuje ....btw: nevite o softu ,co umi z jpegu
delat video?).
Nemate nekdo tip na ip kameru ,co by splnila me pozadavky?
diky moc na info