CAD software / spusteni / pouzitelnost - delsi

Oak oak.brno na seznam.cz
Úterý Červenec 26 17:41:24 CEST 2005

Katarina Machalkova wrote:

>Y, presne tak. Ani neni nutno kompilovat, proste pouzijte prislusny balicek
>pro Vasi distribuci. Viz tady (zahledla jsem tam baliky pro SuSE 9.0 a
>9.2):
>http://rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=qcad&submit=Search+...
>
>B.

Ano, navíc QCAD je přímo v distribuci SuSE 9.3, byl i v minulých SuSE
kromě 9.2, pokud se nepletu. Na to omezení jsem narazil jen jednou, když
jsem si ho kdysi stáhl v binární formě... Nicméně se mi zdá dost málo
použitelný, protože to co trvá v AutoCADu 10 vteřin může trvat v QCADu i
10 minut - hlavně trpí absencí konfigurovatelných klávesových zkratek
typu "C", "REC", "TR", "CH", "F", atd. To hierarchický menu je
nepřijatelně pomalý na používání... A neumí 3D, což byl tuším požadavek
dotazovatele.

Zdraví, Oak