CAD software / spusteni / pouzitelnost - delsi

Oak oak.brno na seznam.cz
Úterý Červenec 26 17:55:02 CEST 2005

Dobrý den,

Pro výrobní účely je nepoužitelný, stejně jako "100%" 3d modelářů. Pokud
ovšem nepotřebujete být produktivní a chcete si hrát a hrát, pak určitý
úkoly zvládnou...

>Blender urazil uzasny skok vpred a pokud vam na 2D staci qcad, blender
>na 3D postaci zcela jiste. Pro profesionalni praci mu podle me schazi uz
>pouze pouzitelne snapovani a komunikace se standardnimi formaty (dxf nebo prave
>to vrml)
>
>navody:
>http://www.blender3d.cz/
>http://www.sweb.cz/blender/
>http://www.sluxweb.net/

Také existoval projekt BlenderCAD, který byl psaný v Pythonu, ale pokud
se nepletu zanikl nedlouho po svým vzniku... Navíc se mi zdá, že Blender
by asi ani příliš rozumně pro počítačovou podporu navrhování součástí
upravit nešel.

Já si dělal a dosud dělám modely v KPovModeleru. Má spoustu výhod, např.
přehledný strom objektů, logickou strukturu objektů (vše pracuje na
booleovských operacích), ale hlavně většinou velmi přehledně
editovatelné rozměry, což je důležitý pokud chcete něco vymodelovat v
měřítku.
Obrázek na stránce:
http://www.sub-klub.euweb.cz/rubriky/phpBB2/viewtopic.php?t=4

Zdraví, Oak