CAD software / spusteni / pouzitelnost - delsi

Oak oak.brno na seznam.cz
Úterý Červenec 26 18:38:20 CEST 2005

Libor Chocholaty wrote:

> Nejak jsem to asi nepochopil, ale AutoCAD je ted uz zadarmo?

Ne, to je jen srovnání se "standardem". Nikdo asi nebude pochybovat, že
je to (nejen) ve strojařině standard pro (komerční) 2D úlohy. Takový
srovnání nikdy neškodí, ne?
Proto jsem QCAD taky zkoušel a používal, neboť doma si jaksi AutoCAD
nemůžu dovolit, a navíc v Linuxu ani nejede... :-)

Zdraví, Oak