Terminalovy program

glum simon na glum.cesa.cz
Středa Červenec 27 07:48:55 CEST 2005

On Wed, 27 Jul 2005 01:07:52 +0200
Jaroslav Prodelal <ogee na oldany.cz> wrote:

> Dobry den,

 i vam dobry den

>    rad bych se zeptal, jaky terminalovy programo mohu pouzit pro
> pripojeni napriklad k nejakemu switchi nebo zarizeni ovladanemu pres RS-232.
>
>    Ve vsech dokumetacich pisou, ze ve Windows se ma pouzit
> HyperTerminal, ale ja znam na linux jenom minicom a s tim se mi pripojit
> nepodarilo. Predpokladam, ze jsem delal neco spatne.

a proc se nepodarilo ?  ... chybova hlaska je ?

.... minicom pouzivam bezne a neni problem ....

vyctete v dokumentaci k zarizeni rychlost, databits, stopbits, paritu, XON/XOFF ....

pripadne spuste
minicom -s
jako root a nastavte si ho

pokud treba nemate /dev/ttyS0 nebo kam je minicom
defaultne nastavenej tak musite napred zadat spravne device
u mne treba  /dev/ttyUSB0 ... (mam USB<->SERIAL)

proste minicom je jako emulace serioveho terminalu OK
chyba je nekde jinde -)

toz tak ....
hezky den preji -))