linuxové browsery a nepísmenná písma (barcode)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červenec 27 10:42:18 CEST 2005

Dne středa, 27. července 2005 7:03 Miroslav BENES <miroslav.benes na zdas.cz>
napsal(a):

> S čárovými kódy jsem se zabýval už cca před rokem, takže mě berte s
> rezervou.
> Mám dojem, že počet znaků musí být (i) u Code39 sudý, protože se znaky
> kódují v párech : první znak normálně, druhý inverzně. Díky tomu je pak
> poznat, že ho čteme pozpátku ..
>
> Zkuste mu jedno písmenko přidat, za to nic nedáte. A pokud to nezabere,
> tak se omlouvám za mystifikaci.

On ten čárový kód se ani neukáže, místo něj ukážou helvetiku. Zatímco jiné
řezy písem se zobrazí správně. Browseru je jedno, kolik znaků má kód, nehledě
na to, že nám libovolnou délku všechny čtečky přečtou.

Ten font bohužel není free, tak ho nemůžu jen tak poslat, nicméně je to
zajímavý úkaz. v OOo bez problémů, v kwrite taktéž, jen browsery stávkují a
to jsem zkoušel s jménem fontu už kdejaké kouzla, takže možná má místo mezery
či na konci nějaký paznak, který linux interpretuje jinak a dle jména fontu
není dostupný.

--

                        Jaroslav Lukesh