Problemy se smbmount - tentokrat slusneji.

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Středa Červenec 27 11:05:09 CEST 2005

> denied.) SMB

> nejede mi to.

> Z man smbmount: Options to smbmount are specified as a
> comma-separated list of key=value  pairs.
> Takže bych řekl, že Vám tam chybí čárky.

Carkama to nebylo. Nejspis to bylo tim, ze mi chybel nazev domeny v smb.conf. Ale narazil jsem na dalsi problem. Kdyz jsem chtel stejny prikaz, ktery mi fungoval u me, pouzit na Knoppixu, tak mi to hlasi:

cli_negprot: SMB signing is mandatory and we have disabled it.
4008: protocol negotiation failed
SMB connection failed

Na google jsem nasel nekolikrat doporuceni, ze musim dat do smb.conf:
client signing = yes

Bohuzel to nepomohlo. Mate nejaky tip?

Pro jistotu pridam, ze se snazim pripojit z Knoppixu na Windows 2003 Server SP1.
Diky

TNX