Problemy se smbmount

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Červenec 27 11:41:32 CEST 2005

Jak na to koukam, napadaji mne dve veci:
1) man smbmount:
   Options to smbmount are specified as a comma-separated list of
   key=value pairs. Cekal bych, ze si s tim smbmount neporadi,
   kdyz mu to date oddelene (ted tu zadnou Sambu jako server nemam,
   tak to nezkusim).
   Nepomuze zadat to nasledovne?
   smbmount ... -o username=jan-kovar,workgroup=meggle,rw

2) V te druhe variante --- jestli jste to sem jen zkopiroval, mate tam
   preklep --- misto credetials ma byt credentials (povereni).

Smbmount je v tomhle neprijemny --- hlasky se objevi v logu a ne na
stderr.

Preji hezky den

Vaclav Stepan