Hardware pro fileserver

Tosuja tosuja na post.cz
Středa Červenec 27 13:38:39 CEST 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	HW a stroj jako takový běží úplně v pohodě (na vše je dostatečná
> záruka a v případě zájmu i SLA), bohužel jste nijak nespecifikoval a
> neposkytl informace jak chcete tento SAN integrovat do stávající struktury,
> je mi líto, křišťálovou kouli jsem rozvil včera...:-)

Taky to nebylo predmetem meho dotazu. Ale okolni sit je ciste Linux/Unix
(OK, ten Unix uz dlouho nepobude), sdileni dat je pres NFS. Fileserver
obsahuje /home pro cca 10 uzivatelu + data, ktere pouziva vypocetni cluster.
Takze po tom chci asi tak SSH server, NFS server + uzivatelske ucty. Zrovna
nic dalsiho mne nenapada.

Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klima