Hardware pro fileserver

Petr Klíma qaxi na seznam.cz
Středa Červenec 27 14:49:27 CEST 2005

Tosuja napsal(a):
> Dobry den,
> dostal jsem za ukol vybrat/slozit fileserver. Pozadavky: RAID5, (S)ATA
> disky, kapacita >1.5TB, gigabitova sitovka, Linux.
> Je mi celkem jedno, jestli to bude rackova bedna nebo tower. SCSI je
> financne neunosne, ale jinak zas tak financne omezen nejsem. Nevim
> (pochybuju), jestli bych byl schopen protlacit neco jiz hotoveho.

Nedavno jsme to resili (pokud Vas to zajima, soukrome poslu kontakt na
dodavatele) teda v SCSI, ale navrhovali nam i variantu v SATA

rack mount server 4U + 4U bedna na disky
2  x nejak nenadupanu Xeon s 1M cache (dnes by asi byl lepsi Opteron)
2GB RAM
2  x PCIX SATA radic s RAID (0 1 5) s 1GB pameti a zalohovanim baterii
12 x SATA 250GB s 10K 8M cache (tusim ze tam bylo 2x 16 portu)

i tu SATA variantu maji otestovanou an linuxu (prodali to nekam na
univerzitu ...)

    Petr Klíma

    e-mail:  qaxi na seznam.cz