ICQ vcetne hystorie odkudkoliv

Jan Nemsak, zooom.sk jan.nemsak na zooom.sk
Středa Červenec 27 15:52:33 CEST 2005

Dobry den
Ak mate vyriesene to, ze ked vam pride sprava na icq obrazovku viete
spustit nejaky skriptik, programcek, tak si nainstalujte na pracovnu
stanicu napr. jabber clienta(napr. psi - bezi aj na linux, aj na
windows) a poslite si zo servera spravu na svoje jabber konto.
Poslat spravu cez jabber sa da kocpm sposobou, su nejake perl utilitky,
php, urcite aj ine, ako inspiracia:
php: http://wiki.teuwen.org/index.php/JabberSendMessage
alebo perl: http://jabberd.jabberstudio.org/2/docs/tools/jabber_alert.pl

Pekny den
Jan Nemsak

--
Jan Nemsak
zooom.sk s.r.o., Osuskeho 3, 851 03 Bratislava