rychlost emacsu

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Středa Červenec 27 19:00:35 CEST 2005

Pavel Janík wrote:

>   From: Dal Horinek <dallinux na centrum.cz>
>   Date: Wed, 27 Jul 2005 11:40:28 +0200
>
>   > Zdravim konferenci, v posledni dobe mam takove problemy s emacsem, ze
>   > nez se spusti, tak to muze i minutu trvat nekdy se pusti hned, stava
>   > se mi to jak na debianu tak i na gentoo (tady to trva vetsinou tu
>   > minutu).
>
>strace emacs? DNS?

No jelikoz strace nepouzivam, takze mi moc vystup nerekne, ale co si tak
vsimam, tak je to vetsinou jen pomale na konzoli, Xovy emacs nabiha
*skoro* hned.

http://pub.horinek.net/strace-emacs
vetsinou to stoji u prvniho poll  (   poll([{fd=3, events=POLLIN}], 1,
5000)  = 0   )

Kdyby nekdo neco nasel, kde to vazne, byl bych vdecny za pomoc, predem
diky ..