Audiotrak MAYA 44 USB

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Středa Červenec 27 21:01:57 CEST 2005

Dne středa 27 července 2005 15:52 Lukas Zapletal napsal(a):
> Nejak nerozumim - jak to bude fungovat bez ALSY? Jako ze snd-usb-audio
> vytvori nekde v /dev zarizeni, pres ktere bude karta hrat?

Kdepak. myslel jsem to tak, že se udělá /etc/init.d/alsa stop, címž se
unloadnou všechny moduly pro obě karty (onboard a USB).
Po manuálním modprobe snd-usb-audio se načte jenom nutný základ ALSA  ovladače
a bude to prosté věcí co se týkají onboard karty, OSS emulace a dalších
parametrů, které tomu nacpou startovací skripty.

Ctirad