zalohovani na externi usb2 disk

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červenec 27 19:12:09 CEST 2005

Dne středa, 27. července 2005 7:14 kocek.kvetoslav na vestizol.cz napsal(a):

> Co mate za zdroj? Ja kdyz zkusim pripojit disk na napajeni,
> poklesne napeti a resetne se mi pc. Mam 350W.

udělejte se redukci, kde navěsíte na napájecí dráty kondy. Ty kondy z části
přelijí svůj náboj do kondů v připojovaném zařízení, tak to pro zdroj nebude
taková šlupka. Předřadíte-li ještě schottky diodu (v propustném směru
samozřejmě), její dynamický odpor způsobí další snížení namáhání zdroje.

Velikost kondu bych viděl kolem 1-3mF, ta dioda stačí kuchnutá z PC zdroje (z
výstupní části, černý váleček, bývají označeny např. FR302 = mám pocit
3A/100V - nekontroloval jsem kdyžtak použijte gůgl).

--

                        Jaroslav Lukesh