Terminalovy program

Středa Červenec 27 22:59:19 CEST 2005

On Wed, 27 Jul 2005, Jaroslav Prodelal wrote:

>    rad bych se zeptal, jaky terminalovy programo mohu pouzit pro
> pripojeni napriklad k nejakemu switchi nebo zarizeni ovladanemu pres
> RS-232.

Ja jsem se zatim vsude s jedinou vyjimkou uspesne pripojil minicomem.

Predpokladem bylo spravne nastaveni rychlosti (ta se lisi podle nalady
vyrobce), bitu a parity (to se zase az tak moc casto nelisi, obvykle je
vicemene standardni 8N1) a handshakingu (to je obzlaste zakerne, protoze
to na prvni pohled funguje, ale v nestrezenem okamziku to zahadne
zatuhne).

Jedina vyjimka byl snad SNMP modul od nejake UPS, ktery se pokousel nejak
automaticky detekovat rychlost a nejak neskousnul to, ze minicom
nekooperoval.