Zkusenosti s nahrazenim MS Exchange linuxovou alternativou

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Čtvrtek Červenec 28 09:22:55 CEST 2005

On Thursday 28 of July 2005 09:16, Jan Kovář wrote:
> Dobry den.
>
> Mam tu ve firme MS Exchange 2003. Je na tom asi tak 40 uzivatelu, z nichz
> 15 to pouziva primo ve firme, takovych 5 to pouziva z internetu, ale z
> jednoho stroje (notebook, domaci PC atd) a zbytek to pouziva na PC a
> zaroven na PDA (PPC). Pouziva se jen posta. Planovani schuzek, ukoly a
> podobne se nepouzivaji. Verejne slozky se pouzivaji, ale myslim, ze nejsou
> az tak dulezite. Vzhledem k tomu, ze je to moloch a dost funkci se
> nepouziva, tak laskuju s myslenkou nahradit to necim linuxovym jednodussim.
> [...]

Pokud mne skleroza nemyli, tak nedavno (max. mesic tomu nazad) vysel asi 3
dilny serialek na toto tema na LinuxWorldu (ceska verze)
Takze mozna inspirace ... Ale myslim, ze se venovali jen komercnim resenim (?)

Karel