zalohovaci system - modularni system, ktery umi zalohovat nejenom soubory

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 28 10:08:06 CEST 2005

Dd,

(omlouvam se za odpoved na spatny mail, ale puvodni dotaz jsem si
uz vymazal)
On Tue, Jul 26, 2005 at 10:27:12PM +0200, Marcel Kolaja wrote:

> Většinu Vašich požadavků by měl IMHO splnit soLNet lnbackup-ng
> (http://martin.solnet.cz/software/ruby/lnbackup/).

ninjabackup? Existuji skripty pro LDAP, MySQL (ale neni problem
dopsat i pro PostGreSQL ci jine, ma modularni strukturu)

Konecny backup se deje rdiff-backup-em, coz je IMHO docela
genialni system: v cilovem adresari ma aktualni data a dale
obsahuje jeden adresar, kam si uklada smazane soubory
a zagzipovane rozdily u nesmazanych souboru. Navic umi zalohovat
na jiny stroj, coz dela pomoci ssh session, takze to jde
kryptovane... Me se tato kombinace moc libi. Jen jedno
upozorneni: cilove (zalohovaci) medium je disk, ne paska.

> S pozdravem
>
> Marcel Kolaja                                  http://sinon.homelinux.org/

Zdravi
Honza Marek