initrd se mountuje ro?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 28 10:21:03 CEST 2005

Dobry den,

poprve v zivote se snazim poprat s vytvarenim initrd. mkinitrd
byl na me (jaksi) prilis neprustrelny vzhledem k casu, ktery jsem
tomu chtel venovat, tak jsem sahl po utilite yaird. Ta mi sice
vytvorila initrd.img, ale kdyz jsem ho predhodil kernelu, tak mi
pri boot-u nadava, ze nemuze v /dev/ vytvorit potrebne nody,
protoze je filesystem RO.

Snazil jsem se donutit ho namountovat filesystem RW
prostrednictvim parametru v lilo.conf, ale nezdarilo se to.

Vedel by nekdo jak na to?

Proc vlastne ten initrd potrebuju: jadro mam monoliticke, ale
root svazek mam na LVM2-ku a potrebuju ho probudit...

Dekuje a zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,