Zkusenosti s nahrazenim MS Exchange linuxovou alternativou

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Čtvrtek Červenec 28 13:04:15 CEST 2005

> fungujuceho Exchange
>
> To je vec uhlu pohledu. Jako spravce rady mailserveru
> serveru, se kterymi si neustale nejruznejsi Exchange svym
> osobitym zpusobem povidaji, povazuju likvidaci kazdeho
> takoveho systemu za obzvlast dobry skutek.

Navic se server bude vymenovat, takze se bude delat nova instalace SBS2003, Exchange atd. Takze pokud uz me ceka vymena serveru, tak uvazuju, jestli zrovna neni nejlepsi doba podivat se po alternativach.

TNX