VYRESENO (oklikou): initrd se mountuje ro?

Jiri Netolicky netolicky na epos.cd.cz
Čtvrtek Červenec 28 18:17:11 CEST 2005

> V cem je ten novejsi initramfs lepsi?
> Libor

No nevim jestli jsem ten pravy na odpoved (kdyz ho
sam jeste poradne neumim krotit), ale co jsem snad
spravne zatim pochytil

1. snadnejsi aktualizace resp. rozsirovani.
Puvodni init jste nejdriv musel urcit velikost
dd if=/dev/zero of= ..., pak mount pres loop
atd. Pokud jste chtel neco pridat nebo zmenit,
jako treba ja kdyz si ted hraji se splashimage,
znamenalo to vytvorit novy, vetsi soubor (kdyz
se to na puvodni image neveslo), mounout,
prekopirovat atd.
Prace s CPIO mi pripada prijemnejsi.

2. Early-userspace viz.
/usr/src/linux/Documentation/early-userspace/README

Jestli jsem spravne pochopil, tento initramfs
se dostane podstatne drive k funkci.

Zrejeme to bude mit i dalsi vyhody viz diskuze

https://www.redhat.com/archives/fedora-devel-list/2005-February/msg01195.html

--
Jiri Netolicky