Hardware pro fileserver - vyreseno

mkaspar na it-media.cz mkaspar na it-media.cz
Pátek Červenec 29 11:01:06 CEST 2005

On Thu, Jul 28, 2005 at 08:06:21AM +0200, Tosuja wrote:

> Diky vsem za informace. Nikdy jsem do NAS ani nenahledl a byl jsem
> presvedcen, ze podobne reseni jsou pouze "ve velkem" a nic tak maleho, jako
> bych potreboval ja, neexistuje. Jsem rad, ze jsem se mylil.

No abyste měl z čeho vybírat, tak mohu zmínit ještě
http://www.jollynas.com/nas/cs/page.php?n=index.html (Open-e NAS).
Používáme cca 5 měsíců a až na pár problémů s AD, které se ukázaly být
způsobené příliš aktivní sambou jednoho z kolegů s tím máme dobré
zkušenosti.

--
Michal Kašpar