zalohovaci system - modularni system, ktery umi zalohovat nejenom soubory

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Červenec 29 11:12:53 CEST 2005

Dobry den,

On Fri, Jul 29, 2005 at 11:05:50AM +0200, Dusan Zatkovsky wrote:
> On Friday 29 of July 2005 10:40, Jan Marek wrote:
> DD.
>
> Vo features som nasiel, ze to vie palit na CD/DVD, ale v dokumentacii som
> nikde nenasiel, ako to nastavit.

ja mam v Debianu soubor:

/usr/share/doc/backupninja/examples/example.makecd

Zkus do nej kouknout... Staci ho umistit do /etc/backup.d jako
(napr.) 99go.makecd, poeditovat a melo by to fungovat.
Predpokladam, ze je treba mit nainstalovany nejaky backend (staci
se podivat do /usr/share/backupninja/makecd).

> Vie niekto poradit?

Snad to bude stacit... :-)

> --
>
> S pozravom,