poštovní sever

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Pátek Červenec 29 12:11:26 CEST 2005

On Friday 29 of July 2005 11:15, bunda wrote:
> Dobry den.
> Prosim o radu, potreboval bych poradit nejaky jednoduch program, ktery by
> umel stahnout maily z domenove schranky a pak je prerozdelil do
> jetnotlivych prihradek podle jmena adresy. Cilovy adresati by si stahovali
> postu s tachto prihradek.

Lokalny mail server s nastavenou domenou, ktoru ma spravovat a fetchmailom mu
to z toho domenoveho kosa dorucovat. Za nim imap, alebo pop3 pre stahovanie
posty uzivatelmi.

> Zrejme nejaky postovni server, ale nejaky jednoduchy na nastaveni a
> pritom bezpecny. Dekuji moc

Myslim, ze qmail, alebo postfix by sa dal v pohode pouzit a bezne skuseny
clovek by to nemal mat problem rozchodit do par hodin.

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky